LW

 

客过一亚,曲随三章。

War Of Wrath - Blind Guardian

War of Wrath 怒火之战


(Sauron:)


The field is lost,


战场已经失陷


Everything is lost,


到处都已失陷


The Black One has fallen from the sky


黑龙从半空坠落


And the towers in ruins lie.


高塔成为了废墟


The enemy is within, everywhere


敌人已经攻入,到处都是


And with him the light:


而且他背负着大光(指埃雅仁迪尔戴着宝钻)


Soon they will be here


他们很快就要打到这儿了


Go now, my Lord


走吧,我的主人


While there is time -


趁现在还有时间


There are places below


下面还有地方


(Morgoth:)


And you know them too


你也知道他们


I release thee, go!


我放你出去,快走!


My servant you'll be for all time


你将永远是我的仆从


(Sauron:)


As you command, my King.


如您所言,吾王。


(Morgoth:)


I had a part in everything:


我掺和进了每一件事:


Twice I destroyed the light and twice I failed.


两次我毁灭了光明,两次我都失败


I left ruin behind me when I returned,


回归时我身后留下了废墟


But I also carried ruin with me.


可是废墟也紧随着我


She, the mistress of her own lust


她啊,自己欲望的牺牲品(指蜘蛛乌苟立安特)




最近很迷Blind Guardian,虽然是很久以前的专辑了,各路大神都已经翻译过,然而还是想贡献一个自己的版本,顺便膜拜一下这张神作。

评论(8)
热度(23)

© LW | Powered by LOFTER